Sunday, March 11, 2007

Facebook/Fluffy

Facebook
Nå har jeg funnet meg en fantastisk side hihi :o) nemmelig dadada facebook.com hihi der finner man nesten alle vennene sine og det er skikkelig kult da, dukker stadig opp folk som man ikke har sett på lenge å sånn å det er jo grise fet kan du sio hihi ;o)


Dagens historie om Fluffy
I dag har jeg verdt sammen med min kjære venn Ellen Cathrine forresten, ja også var vi å gikk tur på stranda da med min kjære kanin Fluffy men så skjedde det katastrofale vettu hun tisset nedover hele jakka min og buksa mi så det luktet ikke akkurat digg hee . Men morro vare det hvertfall hehe Ellen Cathrine holdt jo på å le seg i hjel og må si jeg lo ganske bra selv også hehe. Så nå går vaskemaskinen for fult her hjemme hehe ;o)


Jaja det ar dagens morro ting;o)


Klemmer fra lille meg:o)

3 comments:

Brynjar said...

Der er jo kaninen, jo! nammenam!

ellen cathrine said...

HAHA, var fantastisk moro!!!!!:D:D:D Syyykt vittig faktisk!! Var en veldig gøy dag;) Forresten, du har sisten;) Reglene ser du på siden min;) gleder meg til å se deg igjen til helga!! gla i dæ!

SiljeBlomsten said...

Tikken! Du har'n. Skjekk bloggen min for regle =D