Monday, March 5, 2007

Da var det lenge siden jeg hadde skrevet!

OIoioi jeg må særiøst bli flinkere til å skrive her ass.. Humm men det er liksom ikke alltid like lett å vite hva man skal skrive da man kan jo skrive om vær og vind eller om trær eller om skyer kanskje men det er jo liksom ikke like iteresat alltid da.. Humm eller man kan skrive om hva man har gjort om dagen det er jo litt mer interesant.. Humm eller man kan skrive om, som jeg gjør nå, hvor vanskelig det er å vite hva man skal skrive om hehe ;o) Nei uff hehe ;o)

Ja nå vet jeg det:o) Jeg kan skrive om at jeg har begynt å titte på brudekjole :o) Det er utrolig koselig men fy søren så mye det er å velge mellom det er jo helt sykt egentlig. Men har funnet to fantastiske kjoler da som er skikkelig good ;o) Så vi får se hihi dere får uansett ikke vite noe før den store dagen som forøverig er satt til juni i 2008. kan ikke vente til jeg blir fru Berntzen hihi det blir så koselig. Også får jeg jo den Hæiteste mannen i hele verden da ;o)

No comments: